onsdag 27 januari 2010

Hoppla

Time flies.
Flies lies.

Typ så.

Idag har jag arbetat. Som vanligt. I framtiden.
Efter de åkte jag o införskaffade blondering. Utväxt puts väck!
Tog en svänga med doggen. Hängt ännu mer tvätt.
Är de bara för mig de tar typ 4 dagar o tvätta 3 maskiner?
Först tvätta, sen ska de hängtorka, sen ska nästa laddning in.. o.s.v. Galet I tell you.

Kom en jävla massa snö idag oxå. De kändes ju lite onödigt. Nu är jag inte ensam o tycka så heller, har man märkt.
Blev helt slut av o skotta all jävla snö från garaget till dörrn. Efter jag påbörjat halva infarten till huset så gav jag upp. Hah. LAT :)

Hörde på radion att vissa celebritys får typ 70k döllars för VARJE twitter inlägg dom gör.
Det är ju helt stört. Tror Kim Kardashian ledde den ligan.
De förklarar ju iofs varför alla twittrar så förbannat om saker som är hel ointressant.
Mycket reklam handlar de om. Att dom ska nämna vilken restaurang dom precis käkat på o.s.v.
O så finns de dom som svälter ihjäl på andra sidan jordklotet.
Jag får inte ihop den ekvationen.
Likadant med hockey/fotbolls spelare (and god know who) som säljs för miljardbelopp som dom aldrig skulle hinna göra sig av med.
Fantasisummor.

Imorrn är de torsdag!
Weei.
Looking forward to it. Slappt jobb med utbildningar o möten. O sen en massa massa äta med trevligt sällskap.
En fårtacka!

Thats all.

Inga kommentarer: