fredag 29 januari 2010

Så blev de helg igen.

Skönt ändå att de blir helg flera gånger om.
De gillar jag.

Igår var de ätar-afton at M's place.
I liked!
Kan konstatera att jag inte bör välja ut filmer framöver. Dämnit. I suck.
Så: Ni kan bespara er Prinsessan & Grodan.. de är bara alligatorn som är kul.
O The hills run red va mer skrattretande än läskig. O de va ändå Warner Bro's som stod bakom den. hur gick de till?
Tadaaa.
Aja. De va fint de. O maten va god. O semlan va rätt god, trots att de inte va vanlij. O B&J va god, trots att jag va proppmätt. Så den borde vara kvar i frysen tills nästa gång... BORDE... ;)

Lämnade in lilla blå idag. Fatta va handikappad man ÄR utan bil.
Märkte ju i sista sekund att hundmaten nästan va slut.
HUR i helvette ska man få med sig 15kg hundmat från djuraffären o hem, utan bil?
Precis.
De går ju inte.
Så fick åka 2 vändor till stan.
En för o hämta hem hundmaten, o en för o lämna in bilen.
Ovärt.
Men de va ju bara o knalla på till resecentrum.
Tog en svinkall buss därifrån till jobbet.
BLEH!
Frös hela kvällen på jobbet. Kom inte ifrån de :S

Hade slutdelen på en asvärd utbildning.
Krishantering.
Med, jag törs nästan säga - stans bästa utbildare!
Sjukt skön kille, o dom andra oxå. Men speciellt han.
Han va funny.
Trots att han tidigare stuckit vaccin i armen på mig innan.
Vi fick simulera katastrofer o fick turas om att både ringa o svara.
Känns ju stört o säga att de skulle vart "kul".. men låt oss säga "lärorikt" iaf.
Sen fick jag jobba som dom vanliga dödligt i 3h. Sist kvar. Mycket orogivande.
C kom iaf o hämtade mig efter jobbet.
De gillade jag. *trycka på gilla knappen*

Sen styrde vi kossan mot Mantorp.
Käkade asgod mat. Sofie är så bra på de där ;)
Medan jag fick ventilera mina äventyr som skett för någon vecka sedan.
Sen blev de matkoma framför Let's dance.

När vi kom hem igen var de bara o plocka in hund o åka till Jen.
SJUKT skönt att hon alltid ställer upp!
Så nu kan jag åka till Boda Borg utan dåligt samvete.

Ska packelipacka lite för de nu. Sen blir de sängen.

YEAH!

1 kommentar:

Liv sa...

Alla verkar att ha sett Prinsessan och Grodan i helgen. Är den inte bättre än så? Såg en recension på : http://www.cinema.se/cinematv?id=129 och nu vill jag bara se den ännu mer.