lördag 16 januari 2010

Det är lördag

Mina vänner.
Vet ni det?
Klart ni gör.
Ska ni supa er redlösa ikväll? Det är ju ändå helg.
Jag ska't inte. Jag ska bara äta en massa massa ikväll. För de är vad jag är sugen på.
Ska ändå upp o jobba imorrn, så jag använder det som svepskäl.
Ganska ok va?
Börjar ju kl 9. De är ju nästan ganska tidigt.

Började morgonen med ett BodyCombat pass på gymmet. Kändes rätt värt.
O helt klart MER värt när instruktören som är sådär jävla lagom ligg-bar, ville göra oss sällskap istället för en tjej, dom var hemma o sjuk.. buuhuu. Eller inte.
GAH!
PAX!
Sen passade jag på o sola. Skitbilligt ju! inte världens bästa solarium, men man fick ändå 24 minuter så de va ju helt ok. Dock hann jag somna... o svettas ihjäl. För fläkten var inte heller asbra. Men ändå värt. För jag blev ju brun.
Brun o nytränad. Säxy stuff.

Sen ringde P o vi tog en svänga med dogsen. De va värt.
Kan jag sluta säga så nu?
Bus i snön o så.

Nu har jag duschat. Skrubbat o smörjt så nu är jag som en bebis. Len alltså. Hänger ni med?

Nehe... nu ska jag knapra vidare på några Ritz. Sen är de dags för riktig mat.
Pizza.
Som sagt.

Hej då.

Inga kommentarer: