tisdag 5 januari 2010

Tappat stinget

Lost the sting.

Känner bara att de är jobbigt o sitta o skriva ner allt.
För de finns inget "allt".
Everything is lika it's always been.
Men jag är glad!
Happy happy happy.
De ska ni veta!
Samtidigt som de är jobbigt så har jag cravings på o få ut till allmänheten vad jag håller på med.
Wierd va?
Skadad.

Ledig idag och imorrn.
Ovärt. Faktiskt. De låter ju oxå sinnes, men de är ändå det.
För jag har ingenting planerat o då är de inge kul o va ledig.
Idag har jag ändå vart ganska hitte'på'ig.
Vaknade först kl 7 - INTE ok.
Somnade om o vaknade av larmet kl 9.
Somnade om o vaknade igen vid 11.
Hoppsan?
Åkte in till Helena o gick igenom mitt startpaket. Yei!
Jag gillar ljus... ännu mer doftljus.
Ska sätta mig o pilla på alla grejer nu.
I lådan.
You know what I meen. Mean? Meen? äh.
Sen tog jag ut hunden o pulkan.
Hon fick dra några iskockor i spåret. De gick fint! Men usch va hon fryser om tassarna nu för tiden... -14grader is not the shit.
Sen lagade jag lite mat. Fisk o potatis o kall dillsås...yumyum på den!

Sen kom jag på att jag tydligen anmälde mig till BodyCombat passet ivkäll, så de var ju bara o kräla sig dit.
Kom några minuter sent. Hejja mig.
Men jävlar va kul det är!
Jag har ju vart där mer eller mindre sporadiskt, så man hänger ju inte med till 100%.
Men instruktören (som jag skulle kunna ligga med precis närsomhelst) kom fram till mig efteråt o sa att jag var jätteduktig för att inte ha vart där så ofta, o att jag skulle se till o komma oftare nu. höhö.
Will do.
Nu kör vi!

Så. Nu är klockan 20. Vilket betyder att jag tänker slänga mig på soffan. O glo på tv.. o försöka bli trött.

Ska vi säga så? ;)

Inga kommentarer: