torsdag 14 januari 2010

Nu är jag lite bittermandel!

Skulle haft Partylite visning idag, men ingen kunde komma. Bara C. Hon är en riktig vän hon :P
Så nu är jag lite ledsen på er andra.
Ni måste ju hjälpa mig komma igång med det här roliga.
Men på nästa träning så tar jag med mig alla grejer, så får ni handla då istället, moahaha.

Så. Slutade ju kl 13.15 idag! Inte fyfan.
Men nu har jag ju ingenting planerat.
Så då får man åka o träna!
Bokade just in mig på 2 pass... vart sugen på 3.. men de känns ju som att de nästan skulle va jättedumt.
Först 30min ABS o sedan 1h Bodypump!
De va nämligen 1h BodyCombat efter det. Visserligen med samma instruktör... men naah. Han är nog snäppet mer vältränad än mig och KAN hålla 2 pass efter varandra ;)
O jag vill inte gå på ABS o sen vänta en timme för Combat.
Så de får bli Pump idag.
Ompa lompa...
Börjar kl 17. Så jag har ju alldeles lagom med tid för att slappa i soffan nån timme nu.
Gött.

Jag är glad. Om ni undrade över min sinnesstämmning.
Jag kommer förmodligen fortsätta att vara glad. Men de kommer tillstöta komplikationer inom en snar framtid som kanske drabbar en o annan. Men jag har liksom ingen lust o bry mig om det just nu? Visst är de väl ändå lite ok o va självisk ibland, o bara se till sig själv, o sina egna behov?
Ibland iaf?
Aja. De kanske bara är jag som målar fan på väggen. För måla! De gör jag så gärna.

Var på lydnadsträning igår. Så nu jävlar ska här tränas igen.
Mycket finslip. Slipa fint!

Så. De får räcka. Vi säger så - Hej.

2 kommentarer:

Partille sa...

Hallå där köp...doftljus =) Glöm inte att du får räkna mig som att jag var på din visning idag! Jag bidrog ju faktiskt med 214 kr *hehe* Dom finns på ditt konto förresten men det kanske du redan har sett. Vi får ta o höras i början på nästa vecka tycker jag. Funkar måndag kväll? Kram o hej!

Nica Hansson sa...

Absolut, absolut och absolut :D