lördag 2 januari 2010

I have a dream

Drömde helt jävla sjukt inatt.
2 sjuka drömmar... men den andra kommer jag inte ihåg... crap.

Den första handlade iaf om att jag, själv, åkte in till stan... o tydligen var jag väldigt trött så jag bestämde mig för att lägga mig på en entrématta som låg på marken, på andra sidan H&M.. utanför Carlings.
De pinsamma var att jag somnade.. länge. Så när jag hade vaknat så hade det gått 6h!
O de första jag tänker är: FAN! Alla som slutade jobbet vid 3-4 måste ju ha sett mig ligga o sova här! Pinigt!
Så jag staplade upp o snurrade runt på stan, o kunde inte hitta hem.

Så... vad betyder detta?!

Igår när jag sov hos Jen drömde jag att jag var i ett hus som brann... jättemycket.
Men tror att de har o göra med att vi kollade på Mr & Ms Smith o nåt hus där sprängdes utav bara h-e.

Hjärnan är en bra märkligt grej.

Nu ska jag åka iväg o köpa mig miniskidor! O finns inte det blir det en pulka istället... o finns inte det får jag väl köpa en jävla stjärtlapp!
Jag ska iaf åka efter hundarna... de har jag bestämt!

Ikväll är de Game-on igen!
Fest hos en arbetskamrat! Woop Woop!

Jag orkar inte skriva om Nyår.
Ni kan ju se bilder på Bilddagboken o Fejjan. Just det! Jag har inte sagt att jag skaffat bilddagboken va?
Så jävla sen.. men ganska kul ändå.
Veroniqua83 var namnet där.
Nyår var iaf mycket trevligt. Ganska stillsam o lugn kväll med grymt god mat o en massa Buzz.

I'm outa here! Hej.

Inga kommentarer: