tisdag 26 januari 2010

Got some goodies

Beställde lite nya grejer igår från Lyko.se
Lätt hänt när man får lön o allt :P


ÄLSKAR paket. Best thing evaah. Även att man själv beställt de. Hah.


Innehållande detta fina för håret!
Schampoo, repair creme o smooth cream.
Luktar MUMMA!
349:- Nästan gratis när allt hade ett ordinarie pris på 657:-
Ja. Känns nästan som att jag FICK pengar av o köpa detta.
Ever felt that way? ;)




Repair creme för "Dumb Blondes"
*host*


Säger väl allt?



Indeed!


Utöver detta fick jag nästan psykbryt på jobbet idag.
Stort biljettsläpp, AC/DC.
PIU!
Va tvungen o åka en sväng på lunchen o poppa lite för o få nåt annat i huvvet. De hjälpte lite iaf.
Sen hjälpte räkmackan lite på traven oxå.

Helt sjukt va tiden går snabbt när man slutar kl 18.
Klockan är 21.40 o NU är jag klar med allt hemmafix.
Ut med Abie så fort man kommer hem. Förbi affären en kort sväng.
Hämta upp tvätten, hänga tvätt, ladda ny maskin.
Laga mat. Duscha.
Hepp?
Galet. Jag gillart INTE.
Eftersom jag ska upp kl 6 imorrn... så måste man ju sova typ snart.

Oj oj oj.
Voine voine voine.

Inga kommentarer: