måndag 25 januari 2010

En sång, för alla dom...

Som lyssnar?

I love spontan sång... jag spontan sjunger typ jämt.
Jag inbillar mig att de ger en trevlig stämning. Right?

Åh idag fick vi reda på en bajstråkig sak på jobbet. Blev av med ett av dom roligaste kontona.
Bajs.
O nu verkar de som om alla vill gitta.
Varför springer alla ifrån mig? :(

Min kamera är FULL men massa roliga bilder. Men kan inte visa dom för er riktigt än.
De suger lite. För jag vill ju!

Så, hur ser veckan ut?
Jo tack bra.
Jobbar typ heldagar mån-tors. Sen 13-18 på fredag med utbildning.
Utöver jobb så ska de hinnas med o titta på film, fylla i tattuering, träna hund, umgås med flickorna i Hooden och till sist Boda Borg i helgen!! Längtaaahhr.

Så de kommer nog gå ytterst raskt tiden.

Fuck va klockan går snabbt.
Kom ju nyss hem... gaah.

Vi säger väl så, for now.
Jag vet att min uppdatering suger donkey balls.. men hey. Jag har tydligen ett liv utanför cyberspejs.

Yei?

Inga kommentarer: