lördag 13 februari 2010

Dä va dä dä!

Sjukt värd dag igår.

Softade järnet efter jag kom hem från Lola.
Sen helt plötsligt var klockan mycket o åkte för o möta Jen vid centrum.
Köpte med oss lite kebab hem hit sen börjades det.
Jag hetsade som fan för jag hade ju planerat o dricka en smula innan vi åkte iväg med bussen.
Trodde som vanligt att jag hade all tid i hela världen. Men de hade jag visst inte.
Hetsdricka i kombo med att sminka, fixa hår och byta musik hela tiden :)
Vid 19.30 kom vi iaf iväg med bussen.
Självklart var vi först. Vi är fan alltid först. Bäst kommer först. Från o med nu.
Sjukt värd kväll. Som vanligt! Skönt gäng de däringa.
Tappade rösten totalt under kvällen. Jag körde Band hero... o spelade då gitarr. Om ni får ihop den ekvationen kan ni ju hojta till ;)
Sen gjorde vi väl en inte helt genomtänkt handling på morgonkvisten. Haha!
Men efter några timmar i trapphuset så löste det sig för stackars D.
Har haft 2 däckade punkare i soffan under dagen idag. Själv kunde jag inte somna. Även att jag typ sovit kanske 1-2h inatt.
De lär väl kännas om en stund.. när man minst anar't. Then I will däcka too.
Imorrn är de jobb som gäller. Inte kuuul. Får väl se hur sexig man låter då!
Sen ska de firas alla stjärtans dag. Fira.. säger man så?

Naaaw... kjutipajerna.

Oh well. Smell you lejters.

Inga kommentarer: