söndag 7 februari 2010

You came with hte breeze..

.. on sunday morning!
You sure have changed since yesterday. Without any warning.

Jävla bra dom där No Doubt.

Jag satt o funderade förut på vilka band som jag skulle vilja kom på festival.
Typ en alldeles egen festival. För mig. O min skull. Ni skulle oxå få komma alltså. Men jag skulle bestämma banden.
Ska jag säga?
Utan inbördes ordning:
Paramore
Guano Apes
Good Charlotte
Rise against
Hardcore Superstar
Sonic Syndicate
Dead by April
Takida
Millencolin
Foo fighters

Aa. Typ så.
Bra va?
Typ bästa festivalen ever.
O jag skulle kunna sjunga med i så många låtar att jag skulle va hes redan vid halvtid.

påtal om mat så skulle jag göra varm smörgåstårta var tanken när jag kom hem.
Skulle INTE tro att de fanns hönökaka på Tempo. Icke. Söndag=finns typ ingenting.
Så de fick bli Tacotårta istället.
Vilket visade sig va ett jävligt bra val. För de va nåt så underbart gott.
Mumma!
Satt o kollade recept på jobbet idag. Ska bara till jobbet på tors.
De står lite mellan halloncheescake eller the one and only - Ananaspaj - som alltd är svinvärt!
We'll see.

Nu ångrar jag lite att jag inte köpte godis förut.
Men å andra sidan åt jag de igår.
På Pitchers.
De kändes helt ok.
Haha.
Blev så sugen så vi gick förbi karamello påvägen upp. Kändes konstigt att gå in där o köpa godis o INTE gå vidare till bion. Cuz that's what you mostly do.

Jag är pepp på träning.
Frågan är om jag ska ta tag i mig själv nu iveckan när jag ändå slutar typ as tidigt o bara jobbar 4h. Så kan man åka direkt efter jobbet. Behöver sola oxå. Badly.

Mamma ringde förut.
Både hon o pappa tyckte att de nya jobbet jag sökt verkat jättebra.
Men när jag sa att jag inte va så pepp på det, så blev hon sur.
"Nehe, så du ska inte ta steget in i vuxen världen nu då? Du umgås ju med så mycket yngre säger du ju nu på jobbet"
De va elakt sagt tycker jag.
Varför skulle jag va omogen?
De är jag inte alls de.
Så dä så.

Imorrn får jag iaf besked. Så vi får väl se hur det slutar!

Nu ska jag iaf kissa.

Hej.

Inga kommentarer: