lördag 6 februari 2010

snö blö hö

Somnade lite igår efter all lek i snön.
Lätt hänt.

Sen åkte jag till M o tittade på film o åt goda maten på faten! Yumyum.
Me like!
Up och Planet 51 var asvärda.
Just so you know.


Skulle åkt på BodyCombat pass imorrse. Men pallade inte. Måste ju åka buss!
Då hade jag behövt gå upp mitt i natten. Typ. Eller aa.. nae.. men ändå.
Så jag passade på o sov till 10.30 idag istället.
De va jag värd!
Har inte gjort ett skit sen dess. Ätit frulle o gått en kortis med Abbie.
Gjorde ett nytt försök till o beställa lite kläder.
Va inne på H&M för några dagar sen. Men när jag väl kom till kassan så va typ allt restat till typ April. Orka vänta så länge.
GinaTricot hade inge konto :P
Så de fick bli... *trumvirvel* HALÈNS!
Den ni!
Man kunde ju tro att de bara är en massa kärringkläder där. Men icke!
Alot of nice things. O jag som hatar o ha precis samma som alla andra tyckte att detta föll mig alldeles i smaken.
Kolla bara dom här hoodisarna.
Jag blev alldeles kär. O köpte en i varje färg ;)

Så -can't wait for it to come.

Ikväll ska jag käka sushi bushi med Jen o C.
We'll see if i like or dislike.
Sen blir de nog en cider eller tre på stan.
Upp o jobba imorrn så de blir inte jättesent.

Thats how I roll.

Inga kommentarer: