söndag 28 februari 2010

Ok, you know what?

Nu satt jag just o tittade igenom min gamla blogg.
Ni vet den som var innna vi flyttade över hit?
veroniqua.blogg.se
Oh well.

O då saknar jag helt plötsligt Pickhult en massa.
Ljungsbro.
Mitt hem ju.
Jag har ju alltid bott där!
Men jag gillar Balltoda oxå. o att de är så nära stan.
Men INGET är som Ljungsbro.
Never will be.
Alla valmöjligheter va gäller promenadstråk.
Alla jävla ställen man kan åka o bada på.
Man skulle kunna säga att jag saknar Ljungsbro by summer.
Inget slår Ljungsbro By Summer.

HÖR NI DET?!

1 kommentar:

Anna sa...

Jag saknar oxå Ljungsbro på sommaren! Alla promenader runt kanalen o bad i "röda sjön"! Jag bodde ju bara där i 4 år o några månader men blev helt frälst =) Someday I will be back (med Göteborgar´n vare sig han vill eller inte)!