måndag 1 mars 2010

Somnar'n!

FUCK.
Utbildningsveckan började idag.
Tror inte de hann gå mer än 30min.. max 1 h innan jag började nicka o höll på o somna.
VARFÖR?!
I totaly knew it innan jag ens satte mig ner på stolen.
Jag visste de redan igår.
De va därför jag köpa energidryck som jag kunde ha med mig.
Troligt att de hjälpte.
I need stronger stuff!
O då snackar vi utbildning i 8h, 5 dagar denna vecka.

Tips på att hålla sig vaken?!

Kom iaf iväg till gymmet ikväll!
Bodyattack.
De va "sådär". Konditionsträning. Så jävla mycket skutt o hoppa o hej o hå.
Jag tog ut mig så jag höll på o svimma iaf. Så de kändes iaf värt o tagit sig dit.
Vi va 4 stycken :D Hah. Jävla lejm o skylla på vädret för att man inte ska ta sig till gymmet :P
Jag har iaf dom senaste 2 veckorna skyllt på tid... o sjukdom. O vilken sjukdom sen! Förkylning. Usch. Ni förstår... höhö.

Aja. Nu ska jag hoppa ner i sängen. Nybäddat!
Imorrn är de Abbie som ska tränas.
Sen hoppas jag på mys. Men stort M!

Godafton.

1 kommentar:

Anonym sa...

Va fan!
Ska du va me i Dating in the dark!!! hahaha, tyckte jag hörde lite östgötska på slutet haha