tisdag 9 mars 2010

Slappo!

What can I say!
Jobbade 6h igår, 4h idag, o 4h imorrn... sen är jag ledig tors-lörd. Living the dreaaam ;)
Jobba söndag iofs. Men de gör ju typ ingenting alls.

När vi ändå är inne på jobb så känns de just nu "sådär". O anledningen till det är att jag känner mig osäker på vissa saker. Allt de andra jag suttit med har man ju lärt sig utan o innan nästan. O nu ska man lära sig nåt helt nytt. Gillar inte när man inte kan allt från början! :)
Men men. De tar väl nån vecka eller två... sen har man lärt sig det oxå.

Blir putt på A-kassan. Bara för jag jobbat över lite så får jag inga pengar av dom...iaf inte så mycket som jag skulle haft. Så får väl hoppas att de jämnar ut sig på lönen.. annars blir jag arg!

Nu ska jag kolla klart på Desperate... har ju inte kollat ifatt detta!
Katastrof...

O innan Desperate var det Dating in the dark.
Hoppsan?



Nästa vecka smäller det..

Night!

4 kommentarer:

poppilopppopp sa...

Måste jag se!!
Har köpt ny bil som jag måste få visa upp!Vet ju att du gillar cars!!BRRRUUUUUUUUUUUUUUUUM!!!!

Nica Hansson sa...

Åååh! Nu biiil :) Fick volvon en ny ägare? Vi kanske kan ses i veckan? Är ledig tors-fre-lörd.

Tezz sa...

ah det måste vi ju titta på:-)

Madelene sa...

Ja det kommer vi inte missa! :D