onsdag 17 mars 2010

Shoes!!

Idag fick jag hem mina högklackade skor!

O dom är verkligen super vackra!
Tycker alla andra ser så himla fina ut i sånna här skor. O de är grymt snyggt.

11cm klack.

O nu till problemet:

Hur i helvette går man i ett par sånna här?!
Jag provade dom o höll på o trilla 53 gånger på 2m gångbana.
Piu!



Dom rosa är de dock "tvek" på om jag kanske ska skicka tillbaka o byta till dessa:

För dom andra var så himla svåra att gå i eftersom de är så få remmar. Dom svarta var lättare eftersom det är mer som håller foten på plats.


Whatcha think?

6 kommentarer:

lolla sa...

11 cm bara?

Nica Hansson sa...

Ja! Om du lånar dom så når du upp för o sparka mig i knävecket! :)

Linda sa...

ta med dom på båten imorgon så kan jag garantera att du inte har några problem att någonsin gå i high heels igen! gungange båt och en gungande nica? perfekt träning! ;)

Nica Hansson sa...

Haha! Jag kommer ju snubbla in i nåt mörkt hörn o sen glömmer ni mig där :D

Anonym sa...

haha, såg dating in the dark..... du är inte klok!!!! och jag menar inte på ett negativt sätt ;) men, östgötskan klingade nog fram ibland :P

helén sa...

oj, glömde skriva att det va från mig, helén