torsdag 4 mars 2010

Pysslar sig lite!

Då har de gått några dagar igen på denne vecke.
O vet ni?
Hör o häpna har jag vart på gymet!
Twice this week!
Visserligen bara en snabbis igår. Men 20min på crosstrainern är ju iaf bättre än ingenting!

Fick hem mina väggord idag. Så jag passade på att sätta upp dom.
Nica har väldigt dåligt tålamod. Så de är ju inte riktigt meningen att jag ska försätta mig i sånna situationer.
Men det gjorde jag.
O de gick ju bra!
Tills jag råkade dra bort tapeten.
De va ju lite synd.
Hade blivit riktigt snyggt om jag hade gett fan i just den biten.
Men hey.
Ingenting går som jag vill när jag tar tag i projekt som dessa.
Så jag är inte förvånad.
Jag är rätt nöjd faktiskt ;)

Sveriges Värsta Bilförare nu på tv.
I love it!
Jag kör fan bil asbra. Fråga vem som helst!
Förutom när jag kör in i vägräcken.... men vaddå... de har hänt en gång. Give me a break.
Haha.

Imorrn är de fredag.
Sen är de lördag. Blir en heeel dag i Norrköping.
Ska försöka vara där vid 06.00. Sen blir de väl hemgång vid 01.00 nångång om jag kommer iväg enligt planerna :)
Får hoppas att lydnadstävlingen går bra iaf. Vi tränade lite hemma förut.
Vagnen kommer oxå bli spännande. Har ju inte kört mycket vagn alls... :S

Sövrummet



Köket

3 kommentarer:

Millan sa...

Jättefina! Vart har dom införskaffats?

Anna sa...

Snyggt =)

Nica Hansson sa...

Tack flicker! :D Hittade dom på Tradera.. där man typ hittar allt! :)