onsdag 31 mars 2010

Yiddiooo

Jag är klipp slut...

Vet inte varför. De kan ha med åldern o göra.
Plus att jag jobbat 8h idag. Nåt av det...

Jag skulle helst se att Gina Tricot inte hade reklam på tv... för jag vill alltid köpa allt.

Vaknade med jädrans ont i magen imorrse. Uschan! Men de gick som tur över. Trodde jag skulle bli hemma där en stund...

Igår kom jag hem sent efter att ha vart i Norrk o gått långprommis. Hundarna körde jobbis jobbis. Cox är som en duracell kanin o bah kööör. O Abbie va inte sen o hänka på hon!
Så de va värt. o fint väder va de oxå! Dock en himla massa snöslask i spåret.
Så himla skönt när de är ljust ute längre nu. Så när jag kom hen efter jobb idag så fick hundarna springa en runda i trädgården.

Passade på o sola oxå. Jävla skit solarie egentligen, för de finns ingen fläkt. Så man blir ju blåst på pengarna. Betalar typ hälften än va jag betalar hos typ Meddo, men man pallar ju inte o sola 24 minuter som man betalar för, när de blir AP varmt! Så jag stod ut i 18 minuter. Sen fick de va bra!
Ska ta mig en dusch strax o dushca av mig bränd-hud doften.

Ser fram emot imorgon. It's gonna be wicked I fink!

Bild kavalkad från mobilen:


Burned Nica

Jobbis hundar

Vårtecken - Snödroppar

Vårtecken - Abbie i komposthög

Vårtecken - Liten Cox i gräs

Vårtecken - Kritvit Nica med putmun

Inga kommentarer: