onsdag 24 mars 2010

Här sitter jag med papper i näsan.

Förstår ni hur jobbigt det är?!
Ena näsborren slutar inte rinna... eller näsborren rinner inte, utan snoret. Snoret, som är som vatten.
MOGET.

Har rätt rejäl träningsvärk i kröppa. Var o körde Bodypump igår. De va gött de!
Men kommer förmodligen inte ta mig upp ur sängen imorrn. Roll over!

Imorrn är de våffladagen oxå! Jävlar va de ska ätas.
Fast det åts redan igår. Glass... love it. O idag köpte jag pizza o choklad på affären.
I suck. Men orka bry sig?
Så länge jag är lycklig så tänker jag äta.
Jag lever för att äta, inte äter för att leva.
Smaka på den en stund...

För nån timme sen var jag AP trött... kändes som jag var 3sek från att somna.
Nu är jag AP pigg. Förklara gärna det?
Ska ta ut Abbie nu iaf så hon får kissa. Sen blir de sängen.
Har börjat läsa "Så dumt!" av Mia Törnblom. Himla bra bok faktiskt. Även dom man minst anar kan ha knarkat/knarkar.


Knark är bajs.

Tycker vi avslutar så.

PUSS!

Inga kommentarer: