tisdag 16 mars 2010

Back to business

Ledig alltså. Som vanligt. I framtiden.
Sitter här i solen. Göttans!
Om jag öppnar ballifjongdörren så lyser solen rakt in. Fattas bara en solstol så är de schtek på hög nivå!


Sthlm va super igår.
Trevliga människor de där!
Käkade sushi igen! Den du Jen ;)
Med nån lax o grejs. Fattade iofs inte att de skulle va laxbitar först när jag beställde... Men de va en rätt trevlig överraskning -för de smakade gott. Godare än sist! Kanske har jag lärt mig?
Sen åkte vi till Fryshuset o kolla på Dave. Dom va rätt speciella alltså. Vi hade svårt o hålla takten, för dom skulle promst byta den hela tiden.. mitt i låtarna... haha.
Jag tyckte iaf denna låt va värd.
Shake me like a monkey ( inga konstigheter...)


Ganska lik den här ändå... eller är de bara jag?
Korn - Word up


Men de va väldigt mycket jammande i låtarna som man tröttnade på.

Här är en typisk sådan. Som iofs är jävligt bra runt 1.55 & 4.04, men just den delen är de enda jag gillar :)
Funny the way it is.


Blev hemgång runt 22.
Jag fick äran o köra den fina hyrbilen.
En beemer. 320d touring M spört!

Vi tänkte behålla den o ha delad vårdnad varannan vecka.
Men hyrbilsstället ville visst ha tillbaka den. Jävla känsliga...

Nu ska jag förgylla mig lediga dag med att träna.
Sen köpa mat till Abbie.
Sen invänta klockan... uuuussss....

Ses ikväll!

Inga kommentarer: