söndag 14 mars 2010

Blaha blahaaa

Vettig rubrik?
Not so much.

Abbie väntar otåligt på att få gå ut o kissa. Men matte måste först uppdatera sin blogg!
Begriper du väl... kniiip kvinnodjur.. kniiiip.

Jobbat idag. Passade på o skriva ut min väggalmanacka som jag gjorde här hemma. Hittade nån fyndig sida där man kunde lägga till bilder för varje månad. Så jag googlade fram en massa söta bilder, o tog några av mina egna oxå. Det blev så vackert så. Men skulle kanske behöva lamineras för o hålla sig...
Ofta man har en lamineringsmaskin till över i bakfickan.

C var här igår. De va trevlans! Vi umgås inte så ofta längre... de känns bajstrist. Så därför har jag bestämt att vi ska börja umgås oftare. Inte svårare än så! Uppfattat? :)
Vi käkade världens godaste glass tror jag. Carte d'or choco chip muffin - ÄT DEN!
Om ni älskar vaniljglass, med noisette/chokladsås o små små muffinsbitar i.
Kollade på Mello oxå. Jag röstade på Ola - haha. Skön jag är. Den va klämmig!
Men de hjälpte inte. För Anna vann. Det blev en helt annan Anna glad över. Hoppas du är nöjd nu Gbg Anna ;)

Våldgästade M förut.
Jag var på förträffligt dampigt humör vilket naturligtvis uppskattades av en kille med 2dagarsfylla att jobba bort.
Äh fan, jag va nöjd! :)
Imorrn åker han Gbg - Frederikshavn över dagen med jobbet.
O jag åker till Sthlm med jobbet. Si där ja!
Ska lyssna in mig lite mer på Dave Matthews Band så jag kan sjunga med lite imorrn kväll.
Ledig på tisdag.
Sen på onsdag blir de jobb som vanligt igen.
Wierd!!

Ibland är man glad. O ibland är man mindre glad.
Ibland är man för stor o ibland är man för liten...
Mina tankar skenar iaf iväg. They have a thing for that. O jag kan liksom inte hjälpa det.
Jag känner mig lite ensam ibland. När man tänker på hur de var förr liksom... O nu sitter man här o känner vissa dagar att man inte har nån o umgås med... all alone.
Jag gillar ju kompisar! Men ibland tappar man dom :(
Jag vill iaf inte tappa kompisar... o jag antar att jag får ta tag i det lite oxå, eftersom jag inte är bäst i världen på att höra av mig.
Jag skyller lite på bloggen.
De kanske många andra gör oxå... ni läser ju här vad som händer i mitt liv.
Fast de känns inte riktigt ok ändå.
Ibland måste man faktiskt träffas oxå. Träffs!
O tänk om o tänk om o tänk om... ja ni vet. Fast nu när ni vet, så kan man ju agera efter det.
Jag tänker aldrig forma någon. Alla är som vi blev skapta. O man gör ju på sitt vis för att de känns rätt. Sen kan man säkert få en eye-opener av att nån berättar historien genom en helt annan synvinkel. O de får man väl göra hur man vill med. Men man gjorde ju ändå på sitt sätt först, för att de kändes rätt då. O det är de som räknas. Tycker jag.
Säg va man tycker, gör de man vill göra.
Så länge de känns rätt i själen.
I aloe vera själen.. <3

Jag är kär.
Så dä så.
O de tänker jag fortsätta va... forever and ever.
De känns ju töntigt o skriva?
Nica?
...Skärp dig?
Nae. Inte ett dugg faktiskt. Jag är kär på riktigt. De är nog bara kroppen o hjärnan som inte riktigt kunnat ta till sig allt detta vackra till 100% innan. Men nu så!

Så är det. Så var de bestämt.

Godnatt!

1 kommentar:

Anna sa...

Jag är riktigt nöjd över att min favvo vann =) Jag krävde absolut tystnad av dom som var här o höjde volymen o njöt =) Kanonlåt ju, rakt in i hjärtat! Kram