måndag 29 mars 2010

Good week - coming up!

De här kommer bli en göttans påsk vecka!

Idag jobbade jag 13.30 till 18.15 - slappo?
Så jag hann med DW runda på förmiddagen, o en lång prommis med hundarna när jag kom hem.
Fattar ni va härligt det är när de fortfarande är ljust ute kl 19??
Klart ni fattar ;)
Tajmade in ett ordentligt spöregn efter 5 min promenad oxå. Sånt gillar vi! De kan ju iaf inte bli värre!

Imorrn är de tisdag. Då jobbar jag ett par timmar, sen är de raka vägen hem o lasta in hundar o dra till Norrk! DW runga i Vrinnevi. Dags o lägga lite krut på de här nu, tävlingsdags igen 24 april! Woop Woop! Tänk om Abbie nya sele är klar tills dess oxå, de vore ju riktigt najs :)

Onsdag jobbar jag heldag. Utöver det så ska jag väl pallra mig till gymmet en svänga.

Torsdag jobbar jag aplite. Slutar 12.45. Perfa för o hinna hem o börja grunda inför kvällen :P
Releasypartaj för ZombieSuckers! BOOYAAA. Jen kommer hit oxå, ska bli kul o kalasa med tjejen igen!!

Fredag är jag väl mest bakis en sväng?

Lördag nalkas de påskmat @ mammas place. Pappa är tydligen ute på dansbandsturné hela helgen.

Söndag - Jobbeeee.

Ja va säger ni mina vänner? De ser väl inte så illa ut?

Nae. Jag är jävligt nöjd.


Kärleeek...

1 kommentar:

Sassa sa...

amen vaddå, är du tillsammans me nån i ZombieSuckers?!?
När ska vi trogna läsare få se den beryktade mannen egentligen? :P