lördag 27 februari 2010

Ok, Let's do this!

Idag åker Jen ifrån mig :(
Buuhuuu.
Men jag är ändå så glad för hennes skull att hon slipper ifrån allt tråkigt o kan börja på nytt med nånting positivt o roligt i Gbg!
Den här sommarn kommer kicka ass :D
Jag hoppas att ni klarar er idag o att ni firar in inflyttning ordentligt ikväll.
Jäkla jobb imorrn... annars hade jag hängt med!

Igår var jag o M o såg Shutter Island på beijo.
Först käkade vi på butterfly. I like!
Sen när vi väl skulle se filmen så failade vi totaly.
M hade förmodligen tillfällig sinnesförvirring o dålig Karma, för biljetterna han höll i handen var visst till lördag o inte fredag! oopsi.
Men eftersom vi är så jävla värda o allt gott oftast jämt händer oss så fanns de självklart 2 platser lediga som vi kunde byta till ;)
De roliga var att han hånade en kille med ful jacka tidigare under kvällen.
Gissa vems platser vi hade tagit i salongen sen då? moahaha... Funny!

Efter de åkte vi hem o va mest chilliga.
Sen kom grannen Gobo med alkohol.
Sonic's orkester var i förbifarten och stannade till för att säga hej. Eller ja, iaf en del av orkestern.
Sen blev jag sugen på mina caribbean. Så vi åkte naturligtvis hem o hämtade dom. Sen gick vi över till grannen på "en stänkare". O tittade på "moviefilms"som de tydligen heter. O skrattade lite. O sen somnade visst jag.
Värd kväll!

Abbie höll låda med katterna Liten Bebis.
Inte en liten bebis utan dom heter så... Liten & Bebis.
Fyndigt! :)
Bebis är bitch o lägger till Abbie om hon är jobbig. Liten är mest rädd. Men idag gick det iaf över till skräckblandad förtjusning då hon vågade smyga sig på Abbie. Moahha... sneaky.

Vi käkade lite lurre på Ming förut.
De va jävla fint de!
Har inte käkat där innan, men de lär ju bli fler gånger.
Trots att kineserna är väldigt stressade... eller "effektiva".. de är ju en definitionsfråga.
O eftersom hela Linköpings befolkning tyckte att de va jävligt värt o va på stan idag så var alla parkeringar i stortsett fulla. Så efter många "om" o "men", "jävla helvette" och "FAN!" så hittade vi iaf en platsjävel.
Vilket ledde till att vi fick gå rätt långt. O mina skor håller ingen väta utanför skon. Så jag blev dyngsur! Dö blöt! Om fötterna. Inte kuuul.
Så jag kände att jag längtade hem efter en varmdusch o lite lugn o ro.
So I left the boys and went home :)

P var förbi nyss. Flashade lite med min tv. Han hjälpte mig o koppla datorn till tv'n.
Så ikväll kan vi väl iaf chansa på att jag kommer sitta rätt mycket framför ...tv'n.
Jobb imorrn. 9-13! SÅ jävla skönt!
Inte o jobba.. men att inte jobba så länge!

De va väl en ganska fin uppdatering över vad som händer i mitt liv?

Just de.
Glöm inte o kolla på 5'an på tisdag kl 20.00. O framför allt inte glömma o titta tisdagen 16'e Mars.
De ska iaf jag göra! För jag tror att de kommer va jävligt kul! :)

Vi säger så!

Kärlek o fridens liljor till er alla!

Inga kommentarer: