onsdag 24 februari 2010

Snart ääär deeee...

*kläm i på refrängen*

HÄLG.

ÄLG.

HELJ.

Imorrn är de min låtsas fredag.

Jobbat asvärt den här veckan.
6h i måndags o 4h tis-ons-tors. Ledig fre-lörd. Jobbar 9-13 på söndag.
Gött?
Känns rätt gött focktiskt.

Had a lovely evening yesterday... I like.
Hur ofta, eller typ nånsin, har ni träffat nån som tänker precis lika som dig själv?
Nästan så de är lite läskigt? But in a good way.
Aldrig?
Nångång?
Det har iaf jag.
O det är helt freaking amazing.
Helt random stuff kan vi sitta o säga i kör, precis samtidigt. Eller att den ena skickar ett sms med nåt man precis redan tänkt.
Det är en sak o typ skratta åt samma sak, eller säga nånting i mun på varandra NÅNgång.
But this is so beyond that! :)
And I love it!
Just för att de är så sjuka saker.
De handlar inte om att vi tycker samma saker om allting. Utan de är vissa specifika grejer.. som om våra hjärnor have a connection or samfing, in some way, just precis då.
De har t-om gått så långt, på så kort tid, att vi redan vant oss vid det.
"Otippat..." är en ganska vanligt förekommande fras.

Åkte iväg o hämtade sponsor grejer idag till tävlingen den 6'e. Hemskt givmilda! Mycket fina grejer.
Sen styrde jag bilen till Ck's jobb i Norrk o tränade vagn en smula.
Hon va duktig tyckte jag. Kämparglöd! De gillar jag. Man ska inte behöva tjata, utan lågan ska finnas där, o de gjorde den idag. Sen att glöden tändes pga körv.... kan vi ju diskutera.

När jag kom hem åkte jag bort till en granne en bit bort o köpte Windows 7 till pappa.
Jag är så snäll så snäll. Han hade hittat en annons på Blocket, farsgubben...

Nu väntar jag på att min pommes ska bli klar.
Jag hade ju beasås över... så.. jag.. ehm... måste juh.. typ.. äta upp den.. med nåt?
Får ju inte slänga perfectly good food.
*host*

Kanske blir en trip till Poppan o pöjkarna imorrn. Well see.

O på fräda blir de beijo-myjs. Woho! Shutter Island - hope it's good.

Hepp're.

Inga kommentarer: