torsdag 11 februari 2010

Så där ja!

Nu är de låtsasfredagskväll.
Långt ord.
Ligger i soffan i min PJ o dricker caribbean o äter bea-chips.
Rätt gött focktist. Jag skulle nästan säga att jag rekommenderar chipsen! För nu tog jag en till.. o dom är fan asvärda!
O de smakar fan läsk om Caribbean!
De här ska jag nog inte behöva kämpa så mycket med att få ner i magen.
Köpte lite strongbow och Strawberry sparkle tills imorrn oxå.
De blir fint dä!
För då är de ferre! Med jobbet igen. Me like! De kommer bli... spännande ;)

Påtal om o få ner i magen.
Nu har bilen kommit åter i mina ägor.
Nu finns de fan INGA undanflykter till att inte träna.
NU.. eller nej... på måndag! Ska jag ta tag i mitt liv. Eller ja, börja träna regelbundet.
2 pass i veckan. Helst 3!
Fram till Juni. Så får vi se om de blev någon sommarform av det hela.
Magen har fan aldrig vart så säckig som den är nu.
Fy skämmes.

Imorrn är jag ledig, as told before.
Ska packa med mig livet o åka till Lola på morgonen/förmiddagen! YEY!
Hälsa på bebisar o hela la familia! De va alldeles för länge sen.
Hon ska bju på semla... de har hon lovat.. haha.
Så de blir o gå upp i ottan så jag är klar o åka innan kl 10.
Men va gör man inte för sina nära o kära ;)

Var i Norrpan förut. Tränade lite vagn med Ck o de gick väl fint det. Måste börja med styrketräning nu så hon pallar o dra lite vikter oxå. De har vart slappt på den fronten. De får jag allt medge. Sen körde vi lydnad utomhus.
De
Va
Kallt
Men annars gick de oxå bra. Fick lite tips som ska finslipas här hemma.
Sen är de tävling 6 Mars.
Woop Woop!

Vi säger så! Hej.

Inga kommentarer: