torsdag 18 februari 2010

Skriver av mig lite då

Kan man tycka att de ska behövas.
Men de finns inte så mycket o säga.
Vilket oxå säkert låter jävligt skojigt.
MEN
Jag är en glad prick. På den vackraste av papper.
Puttinuttit.
O de är jag så jävla värd.
Efter all tid som... oglad.
Känns konstigt. Kanske för att det är ovant. På många plan. Ovant att inte behöva tänka o planera. Mest. För jag varken tänker eller planerar en massa jobbiga saker.
I only have happy thoughts.
O jag tänker bara låta det vara så. Varker mer eller mindre.
Eller jo, kanske mer. Men absolut inte mindre.
Speechless - det är jag de.

Jobbar som fan denna vecka. Sjukt ovärt o jobba heltid alltså. När ska jag nånsin börja med det igen?
Well. De får vi ta när de kommer. O de lär ju va typ då de måste göras.. för innan dess tänker jag softa :P
Fick ju nästan panik av o "nästan" få ett nytt jobb här nu senast.
Så jag är helt enkelt inte redo för't än.
Har inte kännt så på aslänge. Har hoppat hej vilt mellan jobb egentligen utan o blinka.
Men nu känner jag nån slags trygghet när jag jobbar. De är den sämsta lönen ever. Men arbetskamraterna väger upp allt det. Så de blir värt.
Värt - så jävla bra ord. De passar allt som är bra.
Kom jag på de föresten? Kan va så...

Snart är de helg igen.
Fan jag kräks på mig själv.
Jag skriver fan ALLTID "snart är de helg igen" eller "Gud va tiden går fort".
Kan jag lixom inte bara tröttna nångång?
Eller ska livet behöva va så tradigt?
Att tiden går fort o att de blir helg hela tiden?
Det låter ju iofs inte alldeles... ovärt.

Måste fixa lite roliga saker o se fram emot oxå.
Lutar åt Bounce den 24 april i sthlm. VÄRT!
Sen får vi se vad som trillar in. Jag tror en massa kul. Jag gillar kul. O då fixar jag kul.

En dusch på det kanske?
Sen knoppa. Jobb kl 8 imorrn igen. Sen är de HÄLJ.

Trevlig sådan på er. Mo'fo's.

Inga kommentarer: