torsdag 4 februari 2010

Ok, seriöst.

Nu ska jag verkligen gå in fört.
Ett seriöst blogginlägg. De va ju på tok för länge sen.
Man har ju liksom ett behov av att få skriva ur sig.
O de är ju precis sånt jag gör min på blöggers.
O ni är ju iaf runt en 50-70 pers som gillar o läsa't!
Hej alla ni!
Trevligt att i kunde komma förbi.

Ni kanske undrade hur de gick med mitt ljus-krängeri?
Jo.
Det gick ju inte alls.
Om de beror på att "mina vänner svikit mig" som min kära coach ville uttrycka det.
Eller om folk helt enkelt har lust eller pengar till att handla ljus - kan man ju diskutera.
Eller nae. De behövs inte diskuteras alls.
De är min vanliga jävla spontanitet som springer iväg med mig.
Nån som är förvånad?
Ja? Nån kanske tror jag allt.
Så tokigt de kan bli.
Jag har iaf lämnat tillbaka allt o lämnar allt de där bakom mig.
Hej då!

Ett pirr har flyttat in i min mage.
O jag tänker låta den bo kvar. Helt gratis!
Det är faktiskt ganska galet.
Galet oväntat.
O snabbt gick det.
Men vet ni vad?
Jag planerar ingenting.
Jag har inte ens tänkt efter lite grann.
Jag bara är, o så länge jag är så glad som jag är nu - så tänker jag keep on going.
De känns så jävla nytt, o annorlunda.
Inte alls som de varit tidigare.
Undrar om jag lärde mig nåt i mörkret kanske?
De känns bara fint. O jag är glad. O jag vet att jag gör nån mer glad, o de gör mig glad.
Happy - thats it. Varken mer eller mindre.

Blev uppringd idag av dom som jag va på intervju med igår. Dom ville se mig på intervju nummer 2.
Imorrn kl 09.00.
Tjoflöjt va de går!
Men jag är fortfarande splittrad. Som fan.
Vet inte om jag är redo för o byta jobb nu. Vet inte om jag vill det alls egentligen.
Haha, lite komiskt att jag var rädd för o va den som blev sist kvar på företaget av oss som umgås, o nu kanske jag är den som drar först!
De sägs att de är ett rätt strikt ställe. Va nu menas med strikt?
Jag ska iaf på intervjun imorrn. Sen får jag helt enkelt suga på karran under helgen.
Får ju förhoppningsvis beskedet rätt omgående.
Frågan är om dom ens släpper mig på 3v.
Jag är en viktig tillgång för de här företaget..
...
...
HAHA.

Musik då!
JA!
Nåt bra med o åka buss är ju att man hinner lyssna på en massa fin musik.
Jag har tex Hardcore Superstars album "Beg for it" på repeat nu.
Jävlar så fint vettni. Får gåshuden!
Lissna lissna på Spöttifaj.

Imorrn är jag som sagt ledig. Efter intervjun ska jag bege mig hem o träna Abbie ordentligt.
Ett DW pass o lydnad på det.
Fan tävling om 1 månad. Nu får vi skärpa oss!
Sen blir de film-mys på kvällen.
Lördag ska jag lära mig äta sushi med Jen o Cilly. De blir fint dä!

Nu ska jag se om jag får några jävla pengar av a-kassan nångång.
Bah för att jag råkade skicka in kassakortet lite sent.
SHOOT ME!

Jag rundar av lite.
Matkoma efter grillad kyckling o potatissallad.

Hej!

Inga kommentarer: