lördag 20 februari 2010

De snöar litte'

Igår käkade vi tacos. Det är alltid gott. Jämt.
Tacos en fredag har börjar bli lika vanligt som pannkakor en torsdag.
Super svennebanan!
Sen drog M vidare till grannen o jag åkte till Ica o köpte snaskis!
Somnade på soffan hemma sen... av sockerkicken kanske. Vaknade efter 2 nångång. Gött.
Bah borsta bissingarna o somna om i sängen.
Vaknade vid 9.
Somnade om till 11.
Precis som de ska vara.
Messade P o vi möttes upp 15 min senare o släppte hundarna på varandra.
Dom plumsade i snön. O även jag! Kan ju inte låta bli när snön når en upp till knäna.
I'm such a baby... :)
Käkade lite av gårdagens godis till frukost. Sånt gillar jag.
Sen gjorde jag ciabatta i ugnen som jag tydligen köpt nångång o glömt.
Mumsig frulle!
Nu väntar en dusch, lite soffhäng... sen får vi se vad kvällen bjuder på. Det är ju lördag!
Blir nog nån Caribbean eller två iaf. De är jag värd.

Hej svejs bah.


Måste skotta ballen...?

Lite snö...

Helt ovärd skottning. Om 5 min ser de likadant ut igen.

Åbyvägen - Välkommna!

Bus!

Pssst... jag ska viska en grej...

Inga kommentarer: