torsdag 5 mars 2009

Aningen pressat inlägg

Har ju inte uppdaterat på hela 2 dagar!
Kors i krösamoset!

Finns egentligen inget speciellt o berätta.
Eller jo!
Var ju på MAssage & Stretch kurs igår. Den va riktigt trevlig, o trevligt sällskap såklart!
Dom hade badbassäng på rehab'et... där skulle man knuffa i Abbie så hon lär sig simme' :P
Nae. Fick tipset att köpa flytväst. Var ju påväg o göra det i somnras men de blev inget. Får helt enkelt bli en iår istället!
Bestämdes även att jag ska förlja med ner till Karlskrona på lördag. Eller ja.. fredag natt.. typ vid 3 eller vad dom kom överens om. Jisses. Pax för o inte köra första passet ;)
Ska bli kul o komma ner o titta på lite tävling.
O Lola Gorgonzola, min lilla ängel utan vingar, bak på ryggen, ska få ha Abbie hemma hos sig.
Om det nu går bra med Atos. Han är ju kastrerad, men man vet ju inte. Vi ska se iaf.
Annars blir jag nog hemma... blir ju borta nästan ett dygn.

Fick veta att vi blir bjudna på lunch imorrn med på jobbet. Fint det här jobbet!
I tisdag bjöd dom på pizza o öl, självklart hade ju jag glömt det o tagit bilen i vanlig ordning.
O imorrn bjuder dom på lunch.
O Stena Line bjuder på kryssning, så vi ska få känna av atmosfären, o lyckas vi med säljen på Eon bjuder även dom på kryssning, sen har de viskats lite att biljettbolaget kanske ska bjuda oss på konsert som vart så duktiga hela februari.
EN FÅRTACKA!

Nu ska jag titta lite på Robert i Sveriges Värsta Bilförare, han bjuder alltid in till ett fint asgarv här i min ensamhet :D
Grannarna måste undra ibland...

Puss o Kram

Inga kommentarer: