söndag 15 mars 2009

Då ska vi se...

Ännu en helg är över.
Det känns ju trist. Men samtidigt går ju tiden fort.. o då närmar sig ju dom där roliga sakerna sig mycket snabbare.
Som fredag tex. Då är de dags o åka till huvudstaden o kolla på Bounce!
Ska bli riktigt skoj o komma iväg o göra nåt kul i goda vänners lag :)
Annars ser inte veckan så speciell ut.
Starta upp kundtjänsten imorrn, lite nervigt men de kommer nog gå bra. Frågan är vad man ska sysselsätta sig med om de inte kommer så mycket samtal... lägga ett pussel kanske.
Fredag nattsuddade jag bara o gjorde mest ingenting.
Lördag var de dags o städa lite. O de gjorde jag! Tidigt på morgonkvisten.
Sen hem o rasta lite hund, göra lite allt möjligt. Vidare ut till Gistad o fira tomas som fyllt 25. Stora killen :P Hela Wp gänget var där. Käkade god mat, fikade o hade lite möte.
O eftersom jag inte har nån sämre hälft så fick jag följa med grabbarna ut o träna hund, medans flickorna satt inne o dekorerade tårtor, o finslipade på maten. Hårt liv ibland må jag säga!
Abbie blev über skitig men va rätt glad ändå!
Tog med mig en jacka som jag ska brodera på. Men det där med beslutsångest är ju inte min grej, så de tog bra med tid innan jag kunde bestämma mig. Jag har redan ångrat mig o ändrat mig hundra gånger sen jag åkte därifrån.. men nu är det i deras händer. De blir nog toppen bra. En redig tävlingsjacka blir de!
Åkte hem vid 7 tillslut. Vände i dörren typ o åkte direkt bort till C vid 8 o kollade på melodifestival. Eller "Mello" Som vissa nördar säger.
Lite spännande faktiskt när de kom till poängen. Väldans variation! Tur att inte Ugglas gick vidare iaf. Det var typ bara det jag satt o höll tummarna för. O Alcazar iofs. Men de hjälpte ju inte. Nu ska vi skicka opera, får väl se va resten av europa tycker om det...
Söndag. Upp o hoppa vid 8.30 o städa lite igen. Åkte på maskinen idag. Den är rolig.
Hem. Tvättade mina kängor som badade i bäcken häromsistens. Trots tvättmedel luktar dom fortfarande lite fotbira :S men men. Sen åkte jag upp till mamma o käkade mat. Fick med mig blåbärspaj hem. Inte äckligt!
Åkte vidare hem till P för o åka ännu mer vidare till Yxbacken o träna hund. De gick fint de. Kallt bara. All jäkla konstgjord snö. Gummistövlar va ingen höjdare.. trots grissockor på mig.
Hemma igen strax innan 8. Ladda in bilder i datorn... o nu är de väl dags för sängen.

De va den helgen de.

Inga kommentarer: