måndag 30 mars 2009

Lonely


Titt så ensam jag är. Alla slutar kl 18 idag. Eller ok, nästan alla. Jag o ett fåtal till stackare sitter kvar till nio. Men de känns rätt ok ändå. Fått tag i en skön stol som jag kan sitta o dingla med benen på ;) värsta. Sitter o funderar på hur jag ska motionera mig själv när jag kommer hem... Min nya livsstil om man nu kan kalla det de, ska innehålla nån slags träning varje dag. Har ett 30min pilates pass på datorn. De borde funka! Abbies kvällspromenad får bli uppvärmningen. Imorrse var jag o pappi o hämtade min skänk som jag fyndade igår! Den passade nästan perfekt. Diffade på 4cm som sticker fram, men de skiter jag i :) nu behövs bara en kyl/frys o en garderob! Garderoben kanske jag kan ta mr gustavssons iofs. Annars händer det inte mycket mer idag sörrni. Nu ska jag kränga iväg lite fler DN kuponger. Hej!

Inga kommentarer: