onsdag 18 mars 2009

Bläää

Jag får panik av o va hemma. Inte för att det är skönt o bara ligga i soffan hela dagarna, utan för att jag hamnar på efter kälken på jobbet :(
När jag kommer tillbaka så kommer säkert dom andra redan kunna allt.
Usch.
Hade feber igår kväll igen... känns inte redigt bättre idag heller.
Men ska iaf pallra mig iväg till Massagekursen ikväll.
Får se vad de blir imorrn.

Fick ett kul mail igår!
Ska på intagningstest på Agility kurs på bruksa den 1 Aril.
Man ska kunna ha hunden lös på plan utan att den springer fram till dom andra hundarna, o sen ska den komma på inkallning.
Det är väl inga större grejer jag är nervös inför. Det har ju funkat förut, jag brukar ha Abbie lös på Wp träningarna o de brukar funka.. så länge ingen jävel börjar locka på henne :P inkallningen funkar väl till 80% iaf. Ibland får jag ta i från tårna.
Vi får se helt enkelt, ska bli kul o prova på iaf.
Drar igång den 15 april sen.
Får väl se det som en kontitionsträning inför WP tävlingen den 25 april.

Så himla fint väder ute idag, o igår oxå.
Idag har iaf allt blask torkat upp, så jag o Abbie tog oss en pensionärs cykeltur. En sån där som går sådär lagom fort ni vet.
Hon är så duktig min lilla dam. Ställer om sig direkt o fattar vad det är hon ska göra. Men cykeln va dum idag o ratchade till henne på näsan, så hon blängde lite på den :)
Man får se upp!
Så när vi kom hem igen hade jag andnöd som vilket 99 åring som helst. Fy bubblan.

Nu blir de slapp ett par timmar. Ska upp o äta mat hos mamma klockan 2 iaf.
Sen ska jag göra mig iordning o åka till Norrköping vid 5.

OH! Jag har börjat Twittra oxå. De ska ju va de nyaste, o helt onödigt. Nica83 var namnet.

Hej Svejs.

Inga kommentarer: