tisdag 24 mars 2009

Hmm...

Hittar en massa konstiga nya saker med min dator... kom emot lite här på sidan, då hoppar det ut nåt slags minneskorts hållare...skulle nästan få plats ett par sim-kort däri... sen finns de minneskortsläsare oxå... ja jävlar vilken maskin.

Det luktar Tsatziki i min trappuppgång... väldigt märkligt..
Det skulle kunna vara målarfärg oxå.. hard to tell.

Idag är en bra dag! Jag är glad. För mycket!
T.ex är det löning imorrn, inte fy fan.

Åkte till Tallbodat o packade upp min första kartong. Vet inte om det är riktigt smart då det inte är städat o dom inte är klara i köket än, men jag smälde in grejerna i ett köksskåp. Pow!

Nu ska jag titta på Linda.
Sen ska jag fundera lite till på om jag ska tvätta eller inte. Detta bös-göra!

Godkväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Påminn mig att inte äta tzatziki om du bjuder... Kul med huset! Ser fram emot att få komma och kika på det!