tisdag 31 mars 2009

Keso



Nu har jag smakar passion.. den va blä.
Päron/Äpple... lika blä den.
MEN sen kommer Keso med grillad paprika/vitlök - på macka o in i micron!
Feejnt är det!
O jag som varken skulle käka keso eller dricka protein pulver... behöver bara fixa lite pulver sen ska jag göra smoothies till frukost! Mumma!



Annars har jag allmänt skrivkramp. Har skrivit in 105 adresser på 2h ikväll. Inte väldans jätte mycket.. men lagom så man fick kramp iaf.
Imorrn ska jag på Agility! I'm so excited!
Fick tag i hundmat idag. PIU! ATT de ska va så besvärligt...

Nu måste jag gå in på kanal5 o kolla sista avsnittet på Linda Rosing... vill ju helst inte veta innan vem hon valde.. men de lär ju bli svårt. MILF!.. fast inte inte jag alltså.. MSLF... mother someone like to fuck.
Godnatt.

Inga kommentarer: