söndag 5 april 2009

The day after yesterday

Kameran är verkligen inte på min sida...ser ju ut som en hungerkatastrof på bilden under!
Well well.

Blev en förträfflig kväll igår.
Började hemma hos Jen med lite kompisar till henne. Very trevlans! Tog en repa på gitarren oxå.
Jävlar så skillad jag är. haha. Vill verkligen köpa mig en egen...
Sen begav sig jag o C in till stan vid tolv nångång. Passade på att tydligen ta fel sko! En va min egen, o den andra va Vickans :D Skön jag är.
Det roliga är att detta märker jag inte förns idag när Jen skickar mess o undrar om de gick bra o dansa med skorna igår? Hah. Fast dom va faktiskt väldigt lika. Oops! Sorry!
Drog iaf först till 55'an för en redbull vodka. Kommer inte ens ihåg att jag drack upp den... men de gjorde jag nog!
Körde en skön behovsanalys hela kvällen. Jag tyckte iaf att de va roligt! :)
Sen fick de bli Harrys resten av kvällen.
Fejnt va de!
Snälla Figge hämtade oss sen. Shyrre han!

Somnade runt 5 nångång tror jag. O vaknade vid 9 när alarmet gick av.
Usch!
Upp o iväg till Norrköping för o träna hund.
En bra dag hundmässigt! Men lite skakigt för en annan.
Hemma igen vid 4 tiden.
Somnade på soffan vid 6... vaknade vid 8. Hoppsan?
Så nu när klockan snart är 22 var ju tanken att jag skulle gå o lägga mig, vilket jag inte kommer göra eftersom jag inte är trött.
Men men. Börjar 9.15 hela veckan. Skönt! Då hinner man upp o gå promenad i lungan ro innan jobbet.

Nä, nu får de va nog.
Hej!

Inga kommentarer: