torsdag 2 april 2009

Detta väder

Jag vet!
Alla tjatar om hur skönt det är att vädret har börjat bli varmare o varmare... men jag kan bara inte låta bli att säga hur himla glad man blir!
Det är ljust längre om dagarna, framför allt! Man hinner gå en lång promenad även att man kommer kl 7. Ja, kort o glad, man blir glad!
Det jag saknar just nu är ett gymkort... är så sjukt peppad på o börja träna.
Har ju börjat lite smått här hemma med lite varierande övningar :) Men det är ju inte alls samma sak. Vill svettas lite.
Ska fixa ett till nästa löning iaf. Det är lite svårt o prioritera när man har typ 2-3 saker o spara undan pengar till...
Men nu är iaf resan till Rhodos betald o klar. Ska bara spara ihop några fler kronor till fickpengar...
Sen vill jag spara undan o köpa lite nytt till nya hemmet.. matta, lite förvaring o.s.v.
O sen till ett gymkort oxå... för vad jag vet så tar inte det här stället autogiro per månad, utan man får kasta upp med 12-1500 på en gång... Ska kolla upp'et.
Abbir gillar sin lilla packväska. Så duktig så!
Gick en 3km promenad nu när jag kom hem vid 7. Skööönt! Hade t.om min tunna vindjacka på mig.

Idag mötte jag upp Niklas innan jobbet o tog en repa på stan.
Lyckades hamna i gamla vanor o handlade lite smågrejs som lyckades bli ett par hundralappar i slutändan... oj då. Verkligen saker jag ville ha! Men de var nog första gången som jag fick lite dåligt samvete när jag åkte vidare till jobbet... Men fan! De va jag värd?
En fin grå scarf, nya solglajjer, svartglittrigt nagelack som jag tänkt köpa flera gånger innan, o en fin fest topp för bara 99:-. O hallå? De hade liksom känts som att jag hade förlorat pengar på o inte köpa den?
:P

Blev inte jobb för mig i helgen, lite synd.. med tanke på att jag bara jobbade 3½h idag, o kommer bara jobba 3h imorrn. kl 18-21.. en FRÄDA. Tvivale...
Ska ta med mig hörlurar o kolla på lite tv-serier... för de lär ju inte ringa överdrivet mycket.
PetShopBoys släpp idag iofs, men de va ändå inte överdrivet mycket samtal idag... o lär väl inte va imorrn heller.
MEN. När man är ledig så kan man ju passa på o ha lite roligt!
C o jag kom på att de va tokigt länge sen vi va ute nu, så de va dags för en utgång!
Förstör jag hela min nyttiga vecka när man super till på lördag?
Hoppas inte det iaf.. :S
De blir nog fint!

Käkade äckligt jävla god pasta sallad med kräftstjärtar förut... jesus... de kn****** i munnen!

Nu ska jag gosa med Abbie, o värma hennes näsa som är kall, titta på lyxfällan.. o skratta åt dom värdelösa människorna som är med.

Hej!

Inga kommentarer: