torsdag 16 april 2009

Stress stress

Hinner inte med nu känner jag!
Jisses!

Igår.
Först iväg till borens/tjällmo.. vart fan bor du Lolet?
O lämna Abbie iaf. Hon fick sig en skön lekdag med Atos.
Jobba mellan 8-17.
Hem fort som tusan o hämta hundträningsgrejer... sen tillbaka till Lolet o hämta hunden. Tack för att du ställer upp!
Vidare till agilityn. 3 minuter till godo! Hoppla!
Tyckte mig inse att det iaf fanns en vettig brud i gruppen, med nån liten gul.. sak.
Jag o hundraser.
Hon med chihuahuan var lite frågvis som förra gången, fast hon är lite sarkastisk, o de tyckte jag va roligt.
Alla gav Abbie komplimanger över hur fin hon var!
Haha! jag blev helt övveraskad. När jag sa vid samlingen att jag hade en amerikansk Staffordshire Terrier så var de ingen som höjde ögonbrynen, sen trodde jag att dom skulle kolla snett efter vi tog ut hundarna.. men icke :)
Hon ser så snäll o ogrov ut. De måste ju va det.
Ena ledaren frågade en massa om weightpulling oxå, o tyckte det verkade va en bra sport.
Tipsade henne om att komma till Norrk nästa helg o titta på tävling.
Skulle va agility tävling på lördag på bruks, men sånt har jag inte tid med...

Nu har jag bråkiga kunder o måste dra...

Hej.

Inga kommentarer: