tisdag 14 april 2009

Hopdidopti

Jobb... tråkigt.
Maaassa samtal som strömmar in o var 10'e är krånglig o man fattar ingenting... men men.
Blev ju erbjudan fast anställning nu iaf, sa jag det?
75% - bättre än inget!

Efter jobbet fick jag tillslut med mig 2 tjejer från jobbet som hänge med till gymmet!
Uj så skönt de var!
O som ett tecken på ännu mer träning fick jag en flyer på bilen om att Nautilus ska nyöppna på ett ställe med skitbra priser. Tror de får bli ett sånt!
FEJNT.

O när jag kom hem blev de rask promenad med babben. 3km.
Sen laga mat, äta, duscha. O nu sitter jag här.
Dygnet har för få timmar!

Imorrn flyttar päronen... guuuuuud va märkligt det känns!!
Inga mer promenader, eller cykelturer dit upp.
Nae, jag har verkligen inte smält det än.
Knappt smält att jag själv ska flytta i helgen.

Nu ska jag bara koppla av o titta på DHW.

Kramen.

1 kommentar:

Tezz sa...

Grattis till tjänsten.
Nautilus är bra;-)