lördag 4 april 2009

I had a dream

Vaknade vid 8 imorrse o va bara tvungen o skriva upp vad jag drömt.
Det är vid sånna här tillfällen som man skulle vilja läsa en drömtydar bok...

Först drömde jag att jag var på hus-fest nånstans. Kommer inte ihåg vilka det var jag var med.
Men när vi väl skulle ut på krogen så hade jag inlines på mig. O jag kunde ju åka sådär halvbra så jag var tvungen o ta tag i stolar o skit för o kunna stanna m.m O så var de ju sådär pinsamt. För ingen annan hade ju inlines, bara jag... o jag hade ju inga andra skor med mig... haha -dilemma!

Sen satt jag helt plötsligt på en cykel, jag o nån mer. Vi skulle cykla till Ica o handla nånting. O när vi ska svänga höger så vinkar vi sådär fint med handen för att vi ska svänga, men då dyker de helt plötsligt upp en bil bakom mig. En "volvo-raggare" as we say. O han åker jääätte nära bakom mig, tillslut är han så nära att jag kan lägga handen på motorhuven på bilen. Samtidigt svänger jag o bilen oxå. Då blir jag så jävla förbannad att jag hoppar av cykeln o springer ifatt bilen o börjar knacka på rutan o skrika åt honom, men han bara kör vidare.
Då försöker jag, o de som jag cyklade med, att genskjuta dom!
Dom körde nämligen in i ett bostadsområde bakom Ica, o vi smyger runt där för o se vart dom tog vägen. Gömmer oss baken en husvägg när vi får syn på dom, sen hoppar jag fram precis när dom kommer o hoppar upp på motorhuven! :)
Då kliver han tillslut ut. O jag skäller ut han efter noter o säger att jag ska anmäla honom, ta hans reg nr o allt va de va. Då blev ahn jätteledsen... o sen vakna jag.

Hepp! :D

Inga kommentarer: