måndag 27 april 2009

Helgen är över

Jag har verkligen inte ork att summera denna hundhelg.
Men den var iaf jätte trevlig!
Lite små punkter:
  • Abbie var jätteduktig o klarade att kvala in till både SM o EM genom att dra minst 25ggr sin egen vikt, båda dagarna! (685kg - vilket blev 26.97 gånger sin egna vikt!) Matte var dock äckligt nervös första dagen, men andra dagen hade nerverna lagt sig lite.
  • Värmen strålade o man kunde passa på o jobba på brännan.
  • Mycket fint upplägg på båda dagarna, behövde inte springa omkring som yra höns denna gången inte! Jag höll mig mest i kiosken, o på tävlingsbanan.
  • Utekvällen på lördagen var - seg. Så sjukt trött! Men maten var god, o jag sög på bowlingen.. så de var lagom att åka hem vid 1 o sova lite istället. Får tacka Hanna, Kenny o Lotta för dom underbart roliga dansuppvisningarna :D
  • Kom hem mänskligt skapligt i söndags iaf. Så man hann hem, duscha o lägga sig i sängen innan 00.00
  • En länk till Tävlingsresultaten

    Segt att vakna o åka till jobb imorrse. Särskillt när man trodde att man började 8, när de tydligen var 9.
    Men jag gick upp o ut på promenad i vanlig ordning. O kunne äta frulle i lugnan ro.
    Men nu vill jag fan ha igång tv'n snart! För bövelen! Jävla digital-tv... ingen som fattar att jag vill ha de inkopplat heller. Idioti! en hel vecka utan...
    Var ap irriterad på jobbet idag. Folk är så jääävla tröga, lyssnar inte o bara hetsar.
    Jag hatar att upprepa mig. Jag lät verkligen otrevlig, uppriktigt. Tur att jag inte hade
    medlyssning.

    Handlade lite smått efter jobbet, nya krokar till badrummet, kollade på hatthylla men hittade ingen. Ska kolla Ikea nåndag.

    Trodde att jag skulle få ta ut ilskan på ett gympass senare. Jen o jag bokade in oss på ett "dance" pass. "Aerobics med influenser av dans".
    Det visade sig vara porrdans! :)
    Hur kul som helst. "Nu ska vi pörra ordentligt!" som instruktören sa. O vad jag pörra! Men egen stång o grejer. De blir definitivt en ny runda nåsta måndag. Då skulle hon börja med nytt program oxå. Haha. Tror ni de va nån som kolla in genom glasväggen ut mot resten av gymmet? .. ;)

    Dusch, en timmes snack med cilla, promenad med hund o nu sitter jag här. Ska strax sova. Börjar 10.15 resten av veckan. Men ska gå upp kl 8 iaf. Lite sovmorgon, men då hinner man med allt man ska innan jobbet.
    Det bor råttor på vinden! Det är där dom springer omkring.. dom välter tillomed grejer.. seriöst! Man hör saker som faller ner på golvet... måste seriöst ringa o säga till att anticimex får komma ut. Mötte nämligen 4 stora spindlar i tvättstugan förut oxå. Hatar dom jävla sommar spindlarna! Dom är små till en början.. sen efter nån vecka så har dom blivit gigantiska!!
    Hjälper inte med varken katt eller kamphund då inte. Inget kan stoppa dom.

    På torsdag är de Valborg o då ska jag ha inflyttning grill. Hoppas de kommer en massa trevliga människor!

    Godnatt.

1 kommentar:

Emma sa...

Määhhää spindlar tyder bara på ett friskt hus =)