fredag 10 april 2009

Det är precis lika skönt som de ser ut.


Precis ätit hemmagjord pizza på fullkorns tortilla, skinka, färska champinjoner och mozarella. Ganska gott! Synd att alla kryddor redan flyttat till tallboda. Fullkomligt seg dag. Svarat på kanske 5 samtal på hela dagen. Suttit men kuponger o mest flummat med mina roliga arbetskamrater! En av dom tror sig ha en manlig bekant som kan va mannen i mitt liv. Sa att jag var ute efter en bilmeck, kock o snickare i ett. "Då vet jag en!" haha. Bjöd in mig på grillfest nästa helg. Får väl se om jag orkar med efter flytten på lördag :-P kroppen känns helt mör. Ingen träningsvärk dock, vilket jag önskar. Men tokigt ont i ryggen o nacken. Den här veckan har inte alls vart lika sund som förra. Men jag jobbar på't. Nu ska jag bara ligga kvar o jäsa här ett par timmar tills de är dags för sängen. Glad Påsk!

Inga kommentarer: