söndag 19 april 2009

Jaha!


De va de de. Ligger just denna stund i soffan o andas ut. Vilken helg! Flytten gick som sagt jättebra. På kvällen plockade jag o Cilla i de mesta vi kunde hitta, blev nästan klara med allt faktiskt! Sen grillade vi o kollade på hyrfilm. Tv o bredband kommer inte igång förns tisdag! Bajs. Fast mest saknar jag ju tvn, min bästa vän! Hemskt tomt utan den. Men har lyckats "låna" nåns trådlösa bb iaf, som funkar i perioder. Kan iaf surfa lite. Var jätte tyst när jag gick o sov. Man är ju van att höra grannar osv, men här är de knäpptyst. Förutom råttorna i väggarna! Jävlar va dom sprang. Men somnade ifrån det. Vaknade kl 8 då de inte finns några persienner i sovrummet, bara gardinen. Åkte iaf ut till lj-o vid 11 o städade med mamma, o en pappa som mest tittade på. Gick smidigt, men fruktansvärt tråkigt. Packade in alla kläder o åkte ut hit. De äldre var här o de var tydligen ett kärt återseende. Hängde in alla kläder, de som fick plats iaf. Skulle gå en sväng med Abbie, o när vi kommer ner för trappen skäller hon ut de äldre! Dumma hund. Senare fick jag rycket när hon fortsatte skälla på övervåningen, så då åkte hon i backen. Blod sockret var i botten, likaså tålamodet. Vi åkte o käka mat. Pannbiff satt riktigt fint! Resterande del har jag gått promenad, städat, duschat, dragit igång en laddning tvätt, o bytt en propp för första gången i mitt liv. Händig! Nu ska jag plocka ur tvätt. Dra igång en film på datorn sen sova. Dagens ilandsproblem: vet inte om jag börjar 8 el 9 imorrn! Bajs. Godkväll!

2 kommentarer:

P sa...

Vad fint du fått det :)

Anonym sa...

Dimper in ngn dag!e ju snysniken!
Kram poppan