fredag 24 april 2009

Jag undrar sa flundran...

Om gäddan är en fisk?
Ni är säkert nyfikna på hur jag fått det här hemma.
Igår var jag ju lite duktig o satte upp lite tavlor o speglen i hallen.
Här ska ni få se.
(ursäkta röran... vi bygger om)

Badrum... inte så förändrat, men förjävligt.


V-rum.. med nya fina mattan!


Bedroom...


Hallen


O köket


De ska bli mer ordning.. sen ;)

Var på Ikea efter jobbet o köpte hyllplan. Så allt som stog på bänken nu står i skåpet istället.
Sen åkte jag till ljungsbro för o hämta min post, o hämta ut paket på hemköp, samt handla.
Knasgubben var i lägenheten. Tog en kvart innan jag kom därifrån.. han är verkligen helt wacko.

Nu ska jag bänka mig i soffan nån timme.. kolla på web-tv.. sen blir de sängen..

Upp 5.30 imorrn.. uuuuussss.
Ska va i Yxet 7...
Det kommer bli en låååång dag imorrn.
Tävling, sen Hugos på kvällen.

Då kör vi.