torsdag 25 juni 2009

2 dagar kvar!

Uj ujuj va tiden går fort!

Jag har fortfarande inte pakcat en enda pinal. Inte ett dugg. Men har övertalat mig om att jag gör de bäst när jag inte behöver använda sakerna mer utan direkt kan slänga allt i resväskan. Vilket betyder att jag kommer börja packa imorrn kväll! :)
Då är de bara lördag kvar o jobba, sen drar vi.

Fick lite uträttat idag iaf. Färgade ögonfransar o bryn. De va inte smärtfritt! Jävel! Riktiga tårar rann, men jag grät inte... dom bara kom ju av smärtan.. typ.. :P
Men de blev bra. ögonbrynen blev inte svarta- piu!
Sen åkte jag till apoteket o shopade lite. Sen vidare till jobb.
Under dagen lyckades jag hjälpa 2 st. Inga konstigheter egentligen. Men dom blev överlyckliga båda två att jag kunde hjälpa dom med deras konsert biljetter. Den ena killen ringde in 2 gånger efteråt o fick naturligtvis inte prata med mig, men med mina kollegor, som vidarbefodrade hans "tusen tack". O den andra tjejen mailade in o gav mig "dagens ros" på henne egna lilla vis :) Sånt uppmuntrar.
Åkte direkt efter jobbet o körde ett Step-pass på gymmet. Jävlar i min låda va jag inte har nån kondition! Helt bortblåst. Blev ju helt slut, trodde jag skulle spy. Så de måste jag ta tag i igen. Minst en gång i veckan. Ja, så får de bli.

Fick ut mer lön än väntat denna månad. Väldigt fint! Synd bara att jag aldrig får smaka på den riktiga 75% lönen... med viss ironi förstås. En massa OB o sen tydligen sem.ersätt från förra jobbet. En fårtacka. Den som spar han har.

De kan ju behövas när de snart ska åkas Färja, igen. Eller hur A? ;)
De blev inge "Ullared".. men kanske en "Färja" haha. Sköna vi är då.

När jag kom fick de bli en promenad med hund, hon måste ju oxå motioneras. Borde verkligen motionera mer än vad hon gör, dumma matte. Men så jävla svårt när de är så varmt! Får väl gå upp kl 7 så man hinner innan solen går upp.
Sen kom grannen förbi som ska va kattvakt. O helt plötsligt var kl 22. Jisses va tiden flyger ibland.

Nu ska jag ut en sista runda, sen sova. Imorrn är de mycket på tapeten - som dom säger.

Natti

Inga kommentarer: