måndag 1 juni 2009

Skärpning Nica!

Såg att jag hade ett paket som skulle levereras från Ellos... självklart passade jag på o kränga in mer skit i det paketet.
För de var ju ändå så billigt..
Fan va jag är hopplös.

Ska snart ringa o höra om verkstaden vill påföra mina däck o fälgar!

Jobbar "sent" denna vecka... dock bara mån-tis-tors. Ändå ser jag inte att jag har nån tid över till nånting.
Blä!
Onsdag är de avslutning på agility'n. Hade tänkt att jag skulle ut o hälsa på päronen då.. men de lär jag inte hinna med... typ.
Tänkte jag skulle hinna me do åka till Yxet iaf en gång innan helgen, men så ser de inte ut o bli.
Hejja vilken bra tävling de lär bli för Abbie....

Som f.ö fyller år idag!
Idag blir hon 2 år! Hurra!

Nu ska jag fortsätta jobbe.

Hej.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till Abbie!
/P