söndag 21 juni 2009

Sorry!

Kanske inte världsbäst o slänga ut bilder på bloggen på folk utan att fråga om lov.
So I deleted that one.

Gårdagen var jätte trevlig!
Kanonväder nästan hela dagen, fglada vänner o god mat.
Allt man kan önska sig.
Förutom de där med lagom o dricka... visst var de lagom... men att dricka från 13.30 till typ 23.00 tar på krafterna i den här åldern ;)

Vaknade imorrse, kändes som att klockan skulle kunnat vart nånstans på eftermiddagen, men hon var bara typ 9. Så de var inte många timmars sömn. Kom väl i säng o stängde ögonen nångång vid 4... efter vissa dispyter om vem som skulle sova vart.
Parkerade i soffan ett tag o åkte tillslut hem vid 3 tiden tror jag.
Höll på o avlida påvägen hem, dödlig huvudvärk, o donken mat som gjorde mig illamående.
Fick bli en tablett o lite mer sömn när jag väl landade hemma.
Det gjorde susen!
Kl 18 var jag på fötter igen o tog mig en dusch.
O strax därefter kom C o vi köpte pizza, choklad o kollade på film. Helt ok bakisdag!

Imorrn tror jag bestämmt jag tar mig en tur ut till mor o far som håller på o bygger veranda.. kanske blir de en båttur på de oxå?

Kram Kram Nica

Inga kommentarer: