tisdag 30 juni 2009

@ rhodos

Oj sa varmt har ar! Heeelt sjukt. MEn igar hade vi faktiskt en skvatt med regn! Den ni! Utlandsresa med regn. Men de var egentligen inget o klaga pa, ratt avkylande faktiskt.
Sahar efter 2 dagar kan vi konstatera att hotellet lag en bit bort fran Faliraki stad... vilket vi egentligen visste, men inte att de skulle va just sa langt.
Alla forutom jag o C fick skitrum, dar de var smutsigt, o AC'n funkade inte, toan var drasig, duschmunstycket gick av..m.m... cilla o jag hade bara en skitig toa.. o att Safety boxen inte gick o lasa efter 1 dag. Men igar kom nan tekniker som fixade AC'n for dom som ville ha sa idag fanns de inget o klaga pa. Jag o C's rum var svalt som de var, javla flyt vi har :P Sa vi skippade AC.
Forsta dagen intog vi poolen, sen intog vi Faliraki stad med mat o handlade for o fylla upp kylskapet. Dag nummer tva intog vi en strand nan kilometer bort Anthony Quinn. Skulle tydligen va ett bra snorkel stalle. Vilket de var, typ. Sen gick vi All-in pa kvallen! Vissa hardare an andra. Jag ar ju sa stadad sa jag holl mig pa bra niva hela kvallen. Inge bakis imorrse iaf! IDag har vi schteeekt som bara fan pa en annan strand, lite narmre oss. Helvette va varmt de har varit. Har jag brannt mig typ overallt... sarskillt pa rova :)
Nu ska vi kaka lite lunch, sen blir de Faliraki stad ikvall o kaka igen.
Imorrn aker vi nog till Vattenlandet ser de ut som, europas storsta tydligen.. feeejnt.
Sen ska vi checka Rhodos stad oxa, o stranden i Faliraki stad.

Pa aterseende.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du lyckas få ett skott i råttan av nån härligt svettig grek som smiskar din solsvedda röv!

You know me ;)