fredag 12 juni 2009

Nu ni

Blaha blaha.
Idé torka till tusen.. de brukar iof leda till långa inlägg om ingenting...

Jag har krängt iväg konsertbiljetter till kändisar på mitt jobb!
Nån som vill peta på mig?
Ett stycke stor svensk kläd designer (vars efternamn är självaste märket) och ett nyhetsankare på svt.
Jisses. Man är ju lyckligt lottad.
Sen när jag sålde el ringde jag till en känd gammal (faktiskt!) gympa stål mormors telefonsvarare.
Den ni! klå den!

I ett svagt ögonblick igår, av total sinnesförvirring, reggade jag mig på Match.com.
Det var gratis.
Nu förstår jag varför.
O jag kan på nåt sätt förstå dom som sedan blir riktiga medlemmar o betalar hundratals kronor varje månad för medlemskap!
För de va ju självaste fan va bombarderad man blir! Sen jag reggade mig har jag konstant haft mail i inboxen där nån "blinkar" åt mig, klickar " intresserad" på min profil.. you name it!
And you know what?
Jag får ju självklart inte ta del av nånting av detta, OM jag inte blir riktig medlem!
O för en sekund funderade jag på o bli det, så dom skulle sluta terrorisera mig med sina mail! GAAH!
I should have known...silly me.
Frågan är hur man gör nu?
Hur går man ur ett medlemskap som man inte har?
The story continues.

Kusin vitamin kom ikväll o gjorde mig sällskap. Mest för att hon själv hade tråkigt o ville trakasera någoon. Då ställer man självklart upp! :)

Imorrn är de dags för jobb igen.
Gör inte så mycket... men hade vart skönare o va ledig.

Har bestämmt mig för att åka till Hardcore's på midsommar. Tror de kan bli en skojig kväll!
Vet ej dock om jag ska va nykter o köra hem, eller om jag ska lösa det på annat sätt.
Vilket som känns som spelar mig ingen roll. ÅKer ju till rhodos helgen efter så man skulle ju kunna ladda sig lite inför det.
Eller grunda?
;)

Ne, nu ska jag ta mig en dusch.

Godnatt sen!

Inga kommentarer: