måndag 22 juni 2009

Scarred

Tittade på Scarred igår på MTV.
Det finns olika saker jag har väldigt svårt för.
Dels är det o se när folk slår sig.
O då är Scarred verkligen inte rätt program o se på. JÄVLAR i min låda va dom slog sig!
Kändes lite som mig på inlines en vacker dag ;)

Här är ett av exemplen från gårdagen. Fattar inte att killen sätter sig upp efter att ha tappat så mycket blod från huvvet... shit.
Dels så sitter jag o tänker på hur sköra vi blir med åren. Det räcker ju med att man snubblar i 25 års ålder så gör de ju faktiskt jävligt ont, och ett ben eller fot kan ju brytas av en sån enkel sak. O när man var pytte liten var de inga problem o slå sig både gul o blå, ramla ner från klätterställningar, flyga över cykelstyren m.m
För o inte tala om dom ännu äldre som kan bryta en höft genom o bara stirra riktigt länge på den. Typ.
O sen sitter jag o funderar på hur man själv skulle agera om man slog sig sådär jävla hårt. Jag har ju intalat mig själv att jag har rätt hög smärt tröskel, man tjuter ju liksom inte längre när nåt gör ont. Eller? Gör ni det?
Jag gråter bara när jag är ledsen nu för tiden. Känslig på det sättet. Men jag tjuter fan aldrig om nåt gör ont, vilket man oxå gjorde när man va liten.
Märkligt de där.

En annan sak jag har väldigt svårt för är tröga människor.
O med trög menar jag att dom upprepar de jag säger 4 gånger o ÄNDÅ inte fattar vad jag menar. Lyssnar inte när jag förklarar utan pratar i mun på mig, o tror på allvar att jag kan sitta i andra sidan luren o vänta halva dagen för att dom i sin tur ska förklara för sina föräldrar vad jag just berättat vilket dom varken lyssnat på, eller fattat själva.
Ja jo, jag pratar om mitt jobb.
Man blir ju mörkrädd.
Som tur var fick jag ett sidojobb på eftermiddagen. Hitta på lite övningar till de nya gänget som ska sälja in återresor.
Jävlar vilken fantasi jag har.

Känns förjävligt o behövt sitta inomhus idag... men men. Förhoppningsvis är de fint på onsdag när jag iaf slutar 2h tidigare, klockan 16.
Måste ju börja förbränna mig lite i solen, inför nästa vecka :)

Blir helt fel att börja 11.30.
Fortfarande. Jag somnar ju aldrig på kvällarna...

Aja, nu ska jag försöka bli lite trött.

Hej!

Inga kommentarer: