söndag 21 juni 2009

oboy!

Vilket vackert väder!

Vaknade rätt utvilad idag... närmare bestämmt kl 11.30.
Vet inte när jag sov så länge senast. Men skönt var de, o jag behövde det säkert.
Tog mig i kragen o påbörjade "inför avresa!" med att tvätta lite.
Sen packade jag bilne full av mig själv o hund o drog vidare. Stannade på köpte en flytväst till Abbie, så hon kan lära sig simma nån himla gång. Sen ett stopp nummer på 2 på Biltema öfr o inhandla halvljuslampa till bilen. En jävla djungel för fan! Köpte tillslut en av varje för o va på säkra sidan. O med en av varje menar jag inte av varenda jävla sort, utan valet stod mellan 2.
Sen bar äntligen resan av till Västanvik o mamma o pappa.
Jätte härligt o varmt var de, o mamma gödde mig med både mat, efterätt o kakor.
Abbie tog sina första simtag med sin flytväst! Jackpot!
Hade tyvärr inte med mig kameran då... :(
Sen kom bror med familj o vi gick en promenad ner till båten.

En trevlig söndag de.

Nu står de jobb på schemat veckan som kommer. O lite gym för mig.

Boooyakazaa.



Försöker få Abbie o hoppa i båten, icke!

Precis innan hon plimsar i... o matte springer efter...

Vatten vatten vatten

Abbie får göra precis som hon vill...

Dennis cyklar

Inga kommentarer: