fredag 26 juni 2009

Back in the days

Kära Anna hittade filmer som vi gjort hemma hos mig, för typ 10 år sen! Sjuuukt länge sen. Ändå känner jag mig knappt ett år äldre.
Jisses va tramsigt, men ack så kul!

"Du har så lösa L"




Det mest patetiska är att vi gjorde 4 stycken filmer, o tillslut döpte den sista till " seriös" Haha!
Tror vi hade vart på LKPG festivalen dagen innan o iaf set E-type live. Hyper!

Idag har jag jobbat! Fått lite extra grejer o ta hand om både på Stena o Eventim - de känns gött de!
Åkte direkt till Ikano. Fyndade 2 toppar på Vila. Tummen upp!
Sen direkt hem till hunden.
Grannen trodde jag hade åkt idag så hon var här när jag kom hem, hon hade tom gått ut med abbie i trädgården! Söt liten tant. Inget emot kamphundar hon inte ;)
Hon ska förresten va kattvakt, de va därför hon var här... FYI.
Åkte dirket till Gistad o lämnade hunden. Dessa älskvärda människor!
Raka spåret hem. Påbörja operation packning.
De gick i ungefär 5 minuter. Dvs tills jag hämtat resväskan från källaren, o inser att den är för liten.... Men sen fick jag höra att 7 klänningar, 7 linnen, 5 kjolar, 4 shorts, 3 toppar... var helt enkelt för mycket. My bad!
Efter lite gallring gick iaf allting i, om jag satte mig på resväskan. O den vägde ynkliga 10kg. Då kanske ni fatta hur liten den är? :P
Men ska ha med mig ryggsäck o packa i allt handbagage imorrn innan vi åker. Så de rer sig nog!

Nu ska jag sova, så jag orkar med 30 mil i bil o 6h jobb imorrn.

Lejter biatches!

3 kommentarer:

Anna sa...

Jag har bara en sak att säga om videon...hepp! =)

Anonym sa...

Trevlig resa vännen!

kram
P

C sa...

HaHa! Vad söta ni va :P